Foorumid.org
27-03-2017, 14:35:47 *
Tere, Külaline. Logi sisse või registreeri kasutajks.

Sisesta kasutajanimi, parool ja vali sessiooni pikkus
Teated:
 
   Avaleht   Abi Otsi Logi sisse Registreeri kasutajaks Reklaami tellimine  
lk: [1]   Mine alla
  Prindi  
Autor Teema: Maapiirkondde teeninduskohad  (Loetud 1066 korda)
is123
Uustulnuk

Eemal Eemal

Postitusi: 1


« . Vastus: 05-06-2016, 11:37:59 »

Tere,
Mind paneb kirjutama maapiirkondade toitlustus ja muude teeninduskohtade teeninduskvaliteet ja suhtlemisoskus. Elan Tartust mõned kilomeetrid lõuna poole Tõrvandi külas. Ja viimaste nädalate jooksul leidsin mõningad alternatiivid Tartu linnale. Aga paraku olen sunnitud suuremalt jaolt siiski jätkama teenuste tarbimist Tartus, kuna juba kahes teenusasutuses jäi selline mulje, et vajalik staff pole elementaarsetest käitumisreeglitest midagi kuulnudki.
Paar nädalat tagasi käisin Rehe Hotellist (Tõrvaandist 1km Tartu suunas) ühe teenuse tõttu, aga selle maja külastamine oli minu poolt esimene ja viimane. Sealsed administraatorid hakkasid üleolevalt pärima "Rätik kaasas?!", "Joogivesi on?!", ... . No ikka päris kummaline, et üks hotell nõuab endal asjade olemasolu, selle asemel et vajalikud asjad oleks hinna sees ja klientide jaoks valmis pandud. Ning kuuldavasti pole ma ainuke kel Rehega probleeme on olnud (uurige http://www.booking.com/hotel/ee/rehe.et.html#tab-reviews). Seega selge otsus, on Tartu linnas üks sarnane asutus kus on olemas profesionaalne meeskond.
Nüüd mõned päevad tagasi oli samuti üks mitte just kõige parem lugu. Täpsemalt on tegemist ühe söögikohaga nimega Jaoskond. Väidetavalt on seal kiire ja sõbralik teenindus. Mingi 4-5 korda olen seal söömas käinud ja kõik ok, toidukvaliteet oluliselt parem kui mingi McDonalds. Viimane kord oli ooteaeg kordi pikem kui muidu, kuna olevat olnud pikem järjekord. Uurisin korra, kui kaua läheb, et seekord on kiire. Vastuseks pistis kohalik peremees suisa räuskama, et ma käivat seal üleolevalt pärimas. Selgub, et selline on siis nende poolt väidetud "sõbralik ja kiire teenindus". Vähemalt ma mõne euro suuruseid kulutusi sellistes kohtades enam ei tee. Pikemate järjekordade vältimiseks võiks parem olla iseteenindus koos pikema letiga koos erinevate toiduainetega.
Soovitatav oleks ka maapiirkondadele tegelda oma teeninduskultuuriga, et oma klientuuri hoida.
Logitud
kasutaja
Maailma-avastaja

Eemal Eemal

Postitusi: 320



« 1. Vastus: 05-06-2016, 11:47:53 »

Tõenäoliselt pole te ainus kes seal sellise teeninduse sai. Eks need kes seal "tabeleid teevad" saavad ka peagi aru, et kuskil mingi viga sise jookseb.
Logitud
lk: [1]   Mine üles
  Prindi  
 
Mine:  

MySQL PHP Serverist | Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Sitemap | Myndibaas | Kaevur | Reklaami tellimine Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Lehe loomiseks kulus 0.063 sekundit ja 20 päringut.