Maapiirkondde teeninduskohad

Started by is123, 05-06-2016, 09:37:59

« eelmine - järgmine »
Go Down

is123

Tere,
Mind paneb kirjutama maapiirkondade toitlustus ja muude teeninduskohtade teeninduskvaliteet ja suhtlemisoskus. Elan Tartust mõned kilomeetrid lõuna poole Tõrvandi külas. Ja viimaste nädalate jooksul leidsin mõningad alternatiivid Tartu linnale. Aga paraku olen sunnitud suuremalt jaolt siiski jätkama teenuste tarbimist Tartus, kuna juba kahes teenusasutuses jäi selline mulje, et vajalik staff pole elementaarsetest käitumisreeglitest midagi kuulnudki.
Paar nädalat tagasi käisin Rehe Hotellist (Tõrvaandist 1km Tartu suunas) ühe teenuse tõttu, aga selle maja külastamine oli minu poolt esimene ja viimane. Sealsed administraatorid hakkasid üleolevalt pärima "Rätik kaasas?!", "Joogivesi on?!", ... . No ikka päris kummaline, et üks hotell nõuab endal asjade olemasolu, selle asemel et vajalikud asjad oleks hinna sees ja klientide jaoks valmis pandud. Ning kuuldavasti pole ma ainuke kel Rehega probleeme on olnud (uurige http://www.booking.com/hotel/ee/rehe.et.html#tab-reviews). Seega selge otsus, on Tartu linnas üks sarnane asutus kus on olemas profesionaalne meeskond.
Nüüd mõned päevad tagasi oli samuti üks mitte just kõige parem lugu. Täpsemalt on tegemist ühe söögikohaga nimega Jaoskond. Väidetavalt on seal kiire ja sõbralik teenindus. Mingi 4-5 korda olen seal söömas käinud ja kõik ok, toidukvaliteet oluliselt parem kui mingi McDonalds. Viimane kord oli ooteaeg kordi pikem kui muidu, kuna olevat olnud pikem järjekord. Uurisin korra, kui kaua läheb, et seekord on kiire. Vastuseks pistis kohalik peremees suisa räuskama, et ma käivat seal üleolevalt pärimas. Selgub, et selline on siis nende poolt väidetud "sõbralik ja kiire teenindus". Vähemalt ma mõne euro suuruseid kulutusi sellistes kohtades enam ei tee. Pikemate järjekordade vältimiseks võiks parem olla iseteenindus koos pikema letiga koos erinevate toiduainetega.
Soovitatav oleks ka maapiirkondadele tegelda oma teeninduskultuuriga, et oma klientuuri hoida.

kasutaja

Tõenäoliselt pole te ainus kes seal sellise teeninduse sai. Eks need kes seal "tabeleid teevad" saavad ka peagi aru, et kuskil mingi viga sise jookseb.

Go Up